Ράπτη, Κωνσταντίνα-Ειρήνη (2003) Μέτρηση εικόνας στα καταστήματα τροφίμων(store image). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
epeap31_2003.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (550kB) |
Abstract
Η πτυχιακή αυτή εργασία αποτελεί μια έρευνα αγοράς η οποία έχει διεξαχθεί με σκοπό να κατανοήσουμε την συμπεριφορά των καταναλωτών έναντι στην εικόνα των καταστημάτων πώλησης τροφίμων. Από την πολύμηνη αυτή έρευνα, αποκόμισα καλές εντυπώσεις αλλ ά και γνώσεις για το πως διεξάγεται μια έρευνα αγοράς και πως μέσα από μια τέτοια έρευνα μπορούν να βγουν συμπεράσματα για τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Η έρευνα αγοράς είναι μια τεχνική του marketing και μέσω του ερωτηματολογίου που έχει συνταχθεί θα μπορούν να εξαχθούν όλες τις πληροφορίες που χρειαζεται η έρευνα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Συμπεριφορά καταναλωτή, Λιανικό εμπόριο (ερωτηματολόγιο), Διεξαγωγή έρευνας |
Subjects: | Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά Τ > Τρόφιμα |
Divisions: | Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 24 May 2015 14:35 |
Last Modified: | 24 May 2015 14:35 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/1017 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |