Αθλητικό μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις με τη χρήση των social media. Μελέτη περίπτωσης

Σιτούνη, Γεωργία (2019) Αθλητικό μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις με τη χρήση των social media. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC37_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή ασχολείται με το αθλητικό μάρκετινγκ και τις δημόσιες σχέσεις μέσω της χρήσης των social media. Ως μελέτες περιπτώσεων χρησιμοποιήθηκαν τέσσερις ομάδες της Α’ εθνικής του ελληνικού ποδοσφαίρου, οι οποίες είναι ιδιαίτερα ενεργές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι ομάδες αυτές είναι ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός, ο ΠΑΟΚ και η ΑΕΚ. Συγκεκριμένα, αναλύθηκαν μετά από συνεχή τρίμηνη παρακολούθηση των προσωπικών τους σελίδων στο Facebook, η δραστηριότητα τους, η συχνότητα δημοσιεύσεων, το κοινωνικό έργο που προσφέρουν και το μέγεθος των ακολούθων τους που αλληλεπιδρούν με τις αγαπημένες τους ομάδες. Ο μεθοδολογικός σχεδιασμός της πτυχιακής στηρίχθηκε εξ αρχής στο μεθοδολογικό μοντέλο της ποιοτικής έρευνας και συγκεκριμένα στην ανάλυση περιεχομένου. Η παρούσα εργασία διερευνά τον ρόλο και τις δυνατότητες των Social Media στο αθλητικό μάρκετινγκ. Οι δυνατότητες για επικοινωνία με τους οπαδούς του ποδοσφαίρου που προσφέρει το Facebook είναι πολλές, μπορούν να καθοδηγήσουν την κοινή γνώμη και να επηρεάσουν τους φιλάθλους.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Παπατσιμούλη Μαρία
Uncontrolled Keywords: Αθλητικό μάρκετινγκ, Επαγγελματική επικοινωνία, Social media, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Subjects: Α > Αθλητισμός
Δ > Δημόσιες σχέσεις
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 08 Oct 2019 09:19
Last Modified: 08 Oct 2019 09:19
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10143

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top