Αθλητικό μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις με τη χρήση των social media

Ιωαννίδης, Απόστολος (2019) Αθλητικό μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις με τη χρήση των social media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC17_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (445kB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στο Αθλητικό Μάρκετινγκ καθώς και στα social media τα οποία επιδρούν πάνω σε αυτό. Τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν συνεχής ανανεώσιμες πληροφοριακές πηγές σε χρόνο μηδέν και με μικρό κόστος και όπως φαίνεται ήρθαν για να μείνουν. Πολλές επιχειρήσεις και οργανισμοί έχουν βάλει στην καθημερινότητα τους τη χρήση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης για την προβολή τους παραγκωνίζοντας τα παραδοσιακά ΜΜΕ όπως τα γνωρίζαμε μέχρι πρότινος. Αρχικά, γίνεται μια απόπειρα ορισμού και ανασκόπησης του Μάρκετινγκ. Εν συνεχεία, γίνεται λόγος για το Μάρκετινγκ στα σπορ καθώς και για την επίδραση των δημόσιων σχέσεων και των νέων κοινωνικών μέσων σε αυτό. Στο τέλος τοποθετήθηκε το ερευνητικό κομμάτι που περιλαμβάνει μέσω της ποιοτικής έρευνας 3 προσωπικές συνεντεύξεις με παράγοντες τοπικών αθλητικών ποδοσφαιρικών συλλόγων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Παπατσιμούλη Μαρία
Uncontrolled Keywords: Αθλητικό Μάρκετινγκ, Μείγμα Μάρκετινγκ, Social Media, Facebook, Twitter.
Subjects: Α > Αθλητισμός
Δ > Δημόσιες σχέσεις
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 18 Sep 2019 09:12
Last Modified: 18 Sep 2019 09:12
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10089

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top