Η επίδραση της διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά των νέων

Γιαννούλα, Ελπίδα (2019) Η επίδραση της διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά των νέων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC12_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (995kB)

Abstract

Στην πτυχιακή αυτή εργασία παρουσιάζεται η επίδραση της διαφήμισης στην συμπεριφορά του καταναλωτή, ο ρόλος που παίζει η διαφήμιση στη ζωή μας καθώς και οι μέθοδοι επιρροής στο καταναλωτικό κοινό. Επίσης, γίνεται γνωστή και η ψυχολογική επίδραση της διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά. Ακολούθως, αναφέρεται ο ορισμός της διαδικτυακής διαφήμισης καθώς και η εξέλιξη της, τα χαρακτηριστικά της, τα είδη της, τα πλεονεκτήματα και οι συνέπειες της. Σκοπός επομένως της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να ερευνηθεί κατά πόσο η διαφήμιση και πιο συγκεκριμένα η τηλεοπτική διαφήμιση επηρεάζει τους νέους καταναλωτές όσο αφορά την αγοραστική τους συμπεριφορά αλλά και την διαμόρφωση του χαρακτήρα τους. Προκειμένου να εξεταστούν τα παραπάνω ζητήματα πραγματοποιήθηκε έρευνα τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο. Για την πραγματοποίηση του θεωρητικού μέρους, δηλαδή της δευτερογενούς έρευνας, αντλήθηκαν πληροφορίες από βιβλία και άρθρα ελλήνων και ξένων συγγραφέων καθώς και άρθρα από το διαδίκτυο σχετικά με την καταναλωτική κοινωνικοποίηση των νέων καθώς και την επίδραση της διαφήμισης σε αυτούς. Όσον αφορά το πρακτικό επίπεδο, τα ερευνητικά ευρήματα και συμπεράσματα προέκυψαν από τη διεξαγωγή της πρωτογενούς ποιοτικής έρευνας μέσω των ερωτηματολογίων. Το ερευνητικό δείγμα που επιλέχθηκε ήταν 300 άτομα ηλικίας 18 έως 51 και άνω. Το γενικό συμπέρασμα που αναδείχτηκε μέσα από την έρευνα ήταν ότι η διαφήμιση παίζει σίγουρα σημαντικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο σκέφτονται και λειτουργούν οι νέοι άνθρωποι.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Νέοι καταναλωτές, Διαφήμιση, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Εμπιστοσύνη, Πρόθεση αγοράς, Συμπεριφορά καταναλωτή.
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 17 Sep 2019 11:33
Last Modified: 17 Sep 2019 11:33
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10083

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top