Ένα σχέδιο marketing πάνω σε μια τοπική οινοποιητική επιχείρηση. Case study «Kτήμα Γεροβασιλείου»

Βαζγιουρούκου, Ευαγγελία and Κατσόγλου, Σμαρώ (2019) Ένα σχέδιο marketing πάνω σε μια τοπική οινοποιητική επιχείρηση. Case study «Kτήμα Γεροβασιλείου». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC9_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των αγοραστικών συνηθειών των καταναλωτών στην αγορά του οίνου, καθώς ο τρόπος διαμόρφωσης των στρατηγικών μάρκετινγκ των οινοποιητικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Το θέμα διερευνάται σε θεωρητικό επίπεδο, μέσα από την ανασκόπηση της ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας, σε θέματα γύρω από το μάρκετινγκ των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και το μάρκετινγκ των οινοποιητικών επιχειρήσεων. Σε πρακτικό επίπεδο πραγματοποιήθηκε εμπειρική έρευνα, η οποία ακολούθησε τόσο μια ποσοτική, όσο και μια ποιοτική προσέγγιση, με σκοπό την διερεύνηση των αγοραστικών συνηθειών των καταναλωτών οίνου, αλλά και την διερεύνηση των βασικών στοιχείων της στρατηγικής μάρκετινγκ, σε μια οινοποιητική επιχείρηση και συγκεκριμένα στο Κτήμα Γεροβασιλείου. Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας των καταναλωτών, συντάσσεται ένα σχέδιο μάρκετινγκ για το Κτήμα Γεροβασιλείου.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Οίνος, Οινοποιητικές επιχειρήσεις, Συμπεριφορά καταναλωτή, Κτήμα Γεροβασιλείου.
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Μ > Μάρκετινγκ
Ο > Οινοπνευματώδη ποτά - Μάρκετινγκ
Ο > Οινοποιία
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 16 Sep 2019 09:32
Last Modified: 16 Sep 2019 09:33
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10080

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top