Συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη: προβλήματα και επιβατική συμπεριφορά

Παπαϊωάννου, Αικατερίνη - Αντωνία Θ. (2019) Συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη: προβλήματα και επιβατική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D7_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας και όπως αυτά προκύπτουν από τα παραπάνω στοιχεία, το 53,1% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως χρησιμοποιούν τα μέσα αστικών συγκοινωνιών καθημερινά, το 18,5% 2-3 φορές τη βδομάδα, το 16,1% χρησιμοποιούν μέσα αστικών συγκοινωνιών λιγότερα συχνά μέσα στο μήνα, το 4,7% 1 φορά τη βδομάδα και το υπόλοιπο 7,6% 2-3 φορές μέσα στο μήνα. Το 22,1% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως είναι αρκετά ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι Αστικές Συγκοινωνίες στη περιοχή τους, το 39,9% είναι λίγο ικανοποιημένοι, το 0,5% πολύ ικανοποιημένοι και το υπόλοιπο 36,6% δεν είναι καθόλου ικανοποιημένοι. Επίσης το 14,2% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως είναι αρκετά ικανοποιημένοι από τις τη συχνότητα των δρομολογίων των Συγκοινωνιακών μέσων που χρησιμοποιούν, το 39,3% είναι λίγο ικανοποιημένοι, το 1,9% πολύ ικανοποιημένοι και το υπόλοιπο 36,6% δεν είναι καθόλου ικανοποιημένοι και το 48,3% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως είναι αρκετά ικανοποιημένοι από τις την πρόσβαση σε στάση ή σταθμούς των Συγκοινωνιακών μέσων που χρησιμοποιούν, το 33,2% είναι λίγο ικανοποιημένοι, το 10% είναι πολύ ικανοποιημένοι και το υπόλοιπο 8,5% δεν είναι καθόλου ικανοποιημένοι. Το 9% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως είναι αρκετά ικανοποιημένοι από τις συνθήκες αναμονής (καθαριότητα, ασφάλεια κ.λπ.) τους στις στάσεις ή στους σταθμούς των Συγκοινωνιακών μέσων που χρησιμοποιούν, το 0,9% είναι πολύ ικανοποιημένοι, το 51,2% δεν είναι καθόλου ευχαριστημένοι και το υπόλοιπο 38,9% είναι λίγο ικανοποιημένοι και το 11,8% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως είναι αρκετά ικανοποιημένοι από τις συνθήκες μετακίνησης (Καθαριότητα, άνεση, ασφάλεια) στα Μ.Μ.Μ. που χρησιμοποιούν, το 33,6% είναι λίγο ικανοποιημένοι, το 0,9% είναι πολύ ικανοποιημένοι και το υπόλοιπο 53,6% δεν είναι καθόλου ικανοποιημένοι. Αντίστοιχα, το 21% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως ενημερώνονται για τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι Αστικές Συγκοινωνίες ή για τις αλλαγές των δρομολογίων από το προσωπικό των αστικών συγκοινωνιών, το 39% από τις ιστοσελίδες άλλων, το 10% απο το ραδιόφωνο ή τηλεόραση, το 14% δεν ενημερώνονται και το υπόλοιπο 16% ενημερώνονται από γνωστούς και συνεπιβάτες τους και το 39,4% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως είναι αρκετά ικανοποιημένοι από τις πηγές ενημέρωσης που έχετε χρησιμοποιήσει, το 13,9% δεν είναι καθόλου ικανοποιημένοι, το 42,3% είναι λίγο ικανοποιημένοι και το υπόλοιπο 4,3% είναι πολύ ικανοποιημένοι. Το 30,3% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως είναι αρκετά ικανοποιημένοι από την συμπεριφορά του Προσωπικού, το 20,2% δεν είναι καθόλου ικανοποιημένοι, το 3,8% είναι πολύ ικανοποιημένοι και το υπόλοιπο 45,7% είναι λίγο ικανοποιημένοι. Επίσης το 8,7% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως είναι πολύ ικανοποιημένοι από τα υπάρχοντα σημεία πώλησης εισιτηρίων και καρτών, το 37,5% είναι λίγο ικανοποιημένοι, το 13% δεν είναι καθόλου ικανοποιημένοι και το υπόλοιπο 40,9% είναι αρκετά ικανοποιημένοι και το 39,9% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως είναι αρκετά ικανοποιημένοι από τους διαθέσιμους τύπους εισιτηρίων & καρτών, το 11,5% είναι πολύ ικανοποιημένοι, το 13% δεν είναι καθόλου ικανοποιημένοι και το υπόλοιπο 35,6% είναι λίγο ικανοποιημένοι. Το 47,4% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως είναι αρκετά ικανοποιημένοι από την επικοινωνία που είχαν με τον ΟΑΣΘ και το υπόλοιπο 52,6% δεν είναι καθόλου ικανοποιημένοι. Επιπλέον, το 33% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως πιο σημαντικό που πρέπει να βελτιωθεί στις αστικές συγκοινωνίες είναι η συχνότητα των δρομολογίων, το 33% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως το δεύτερο πιο σημαντικό που πρέπει να βελτιωθεί στις αστικές συγκοινωνίες είναι η ακριβής τήρηση του ωραρίου των δρομολογίων, το 57% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως το τρίτο πιο σημαντικό που πρέπει να βελτιωθεί στις αστικές συγκοινωνίες είναι οι εγκαταστάσεις αναμονής στις στάσεις και το 42% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως ο πιο σημαντικός λόγος που θα τους έκανε πιο συχνούς χρήστες των αστικών συγκοινωνιών θα ήταν αν τα δρομολόγια ήταν πυκνότερα και στην ώρα τους. Τέλος, το 42% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως ο δεύτερος πιο σημαντικός λόγος που θα τους έκανε πιο συχνούς χρήστες των αστικών συγκοινωνιών θα ήταν αν μπορούσαν να φθάσουν στον τακτικό προορισμό τους χωρίς να αλλάξουν γραμμή και το 42% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως ο τρίτος πιο σημαντικός λόγος που θα τους έκανε πιο συχνούς χρήστες των αστικών συγκοινωνιών θα ήταν αν μπορούσαν να πληροφορηθούν μέσω διαδικτύου ή/και μηνύματος

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σερδάρης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (Ο.Α.Σ.Θ.), Δημόσιες συγκοινωνίες και επιβατική συμπεριφορά, Εμπειρική έρευνα
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 28 Jun 2019 08:38
Last Modified: 28 Jun 2019 08:38
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10029

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top